حتما بخوانید                                             حتما بخوانید

 

هنر های رزمی راهی به سوی معنویت

 

 

 

رزم آوران روانسر

 

پرورش درون و رزم آوران

ریشه عبادت محبت است و ریشه محبت معرفتو جلوه گاه بروز معرفت نماز است
در زندگی و امور روزمره از جمله در انجام عبادات و تکالیف شرعی ، جسم سالم و موید ،کمک کننده است و کوچکترین خلل در جسم ، موجب اختلال در زندگی می شود ، حتی از توجه در عبادات نیز می کاهد و روح را از سیر و تکامل باز می دارد البته اگر روح از اول به کمک جسم سالم در سطح عالی بندگی قرار گیرد حتی اگر تمام قدرتهای جهان در مقابلش بایستد و در بدترین شرایط جسمی قرار گیرد نمی توانند ذره از روحیه ی بندگی و عبادتش بکاهند چون حریت و آزادگی انسان به درون او بستگی دارد و وقتی نور الهی و لذت وصال حق در روحی جای گرفت دیگر چهار روز عمر دنیا که خوش باشد یا تلخ مفهومی ندارد.

یک مثال برای درک بهتر مفهوم:همه ی شما عزیزان کم و بیش از زیبایی طبیعت ارتفاعات شاهو و گیاهان خوشمزه آن شنیده اید، و حاضر هستید که آن همه راه و سختی و کوله کشی و تشنگی و گرسنگی و خطرات راه و... را برای رسیدن به این ارتفاعات تحمل کنید و این در حالی است که شاید به همه ی آن شنیده ها نرسید و بخشی از آن را بدست آورید.

نتیجه:آیا شایسته نیست که هشدارهای 124هزار پیامبر و در رأس آنان حضرت محمد و قرآن کریم که ما را از عذاب جهنم بیم میدهند و به نعمت های بهشتی دعوت می کنند به گوش جان بخریم و راه انجام دستورات الهی را که سراسر خیر و رحمت برای بشریت است در پیش بگیریم

 

بیایید لحظه ای فکر کنیم که خداوند چه نعمت هایی به ما داداه است از جسم سالم و زیبا گرفته تا خوراکی که می خوریم و لباسی که می پوشیم و این همه نعمت از برف و باران و کوهها و مناظر چشم نواز و آزادی گرفته تا... . اگر در اینترنت کلمه وضعیت مسلمانان سومالی(کلیک کنید)  یامینمار(کلیک کنید) یا فقر(کلیک کنید)، گرسنگی(کلیک کنید) و ظلم(کلیک کنید) و... را جستجو کنیم دیگر لازم به هیچ گونه صحبتی نیست و خودمان می فهمیم که خداوند چه نعمت هایی به ما داده و ما و چقدر ناسپاس هستیم در حالی که می تواند با یک پلک زدن همه چیز را از ما بگیرد.سخن برای گفتن زیاد است ولی امیدوارم توانسته باشیم ذره ای از وجدان به خواب رفته مان را بیدار کرده باشیم.

حالا که این مطلب را خواندی و مطمئن هستم که قلبت از هر زمان دیگری آمادگی بیشتر برای رکوع و سجود به درگاه الله دارد، برو و یک وضوی با حال بگیر و هنگام وضو این دعا را بخوان:

«أللّهُمَّ اجْعَلْنی مِنَ التَّوّابینَ وَ اجْعَلْنی مِنَ الْمُتَطَهِّرینَ»

خدایا من را ازجمله توبه کنندگان و پاکان قرار بده

و سپس به درگاه پر خیر و برکت رب العالمین رو کن و به نماز بایست و آنگاه که دعا می کنی و اشک از چشمانت جاری می شود این بنده حقیر را نیز دعا کن.

 

اَللّهُمَّ أخْرِجْنـى  مِن ظُلُماتِ الْوهْمِ و أکْرِمنـى  بِنورِ الْفَهْمِ اَللّهُمَّ ﭐفْتَحْ عَلَیْنا أبْوابَ رَحْمَتِکَ.

 

 خدایا من را از تاریکیهای گمراهی خارج کن و من را بهنور فهم و دانش گرامی بدار،خدایا دروازه های رحمتت را بر روی ما بگشا.

امیدوارم از لینکهای زیر که براتون گذاشتم استفاده کنید و اگه مطلب دیگه ای رو خواستید در بخش نظرات بگید در حد توان انجام وظیفه می کنم.

 

آموزش تصویری وضو در فقه شافعی

 

 

 

 

 

دانلود کتاب آموزش نماز در فقه شافعی

 

آموزش تصویری نماز در قفه امام شافعی


نظرات شما عزیزان:

مهران
ساعت14:37---22 دی 1391
سلام دوست عزیز،وب زیبایی داری خسته نباشی،به وب منم سربزن و نظر خوشکلتو بگو،با اجازت از سیستم تبادل لینک هوشمند وبت استفاده کردم؛خوشحال شدم یاعلی
پاسخ:یا الله سلام تشکر چشم حتما سر میزنم من هم خوشحال شدم یا الله


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: